Video näytti voimansa rekrykamppiksessamme, mitä höystimme tosiaan omalla pienellä rekryvideollamme. Postasimme videon saateteksteineen Facebookin uutisvirtaan ja muutamien päivien sisällä sähköpostiin alkoi tulvimaan toinen toistaan parempia työhakemuksia. Yhden näistä lähetti uusi vahvistuksemme Ville.

Ville kiinnitettiin uudeksi myynnin laitahyökkääjäksemme sillä hän vakuutti välittömällä ja helposti lähestyttävällä olemuksellaan, mutta myös suoraselkäisellä asenteellaan elämää kohtaan. Haluammekin koko Luomustudion toimesta toivottaa Villen lämpimästi tervetulleeksi Kaapelitehtaan kotoisaan toimistoomme!

Asiakkaillemme (niin nykyisille kuin tulevillekin) Ville tulee varmasti tutuksi kasvoksi pikapuoliin, sillä Ville on ottanut myynnilliset tehtävät reippaasti haltuun. Kun siis tapaatte Villen, huomaatte varmasti, miksi hän oli juuri oikea valinta Luomustudiolle. :)

Muut kirjoitukset

Sinua saattaisi kiinnostaa myös...

Ohjevideoilla tehokkuutta asiakastukeen ja brändin vahvistamiseen - Case MoontalkOhjevideoilla tehokkuutta asiakastukeen ja brändin vahvistamiseen - Case Moontalk

Ohjevideoilla tehokkuutta asiakastukeen ja brändin vahvistamiseen - Case Moontalk

Kun asiakasmäärät kasvavat, myös tukipalvelun skaalautuvuus nousee keskiöön. Moontalk tunnisti tarpeen tarjota käyttäjilleen laadukasta ja helposti saavutettavaa tukea, joka osaltaan korvaa keskenään toistuvia yleisimpiä tukitilanteita Tätä lähdettiin ratkaisemaan ohjevideoiden avulla, joiden keskiössä oli kolme tavoitetta: Selkeys, brändinmukaisuus ja hyvä käyttökokemus.