Pukin vetäessä jo huopikkaita jalkaansa on viimeistään hyvä hetki kysäistä reippaan kuuluvalla äänellä itseltään, että mitenkäs tämä kulunut vuosi on ikään kuin kiltteyden kannalta sujunut.

videotuotanto+yritysvideo+helsinki+espoo+vantaa+tampere+uusimaa.jpg

Luomustudiolla tietyn lainen kiltteys on yksi kantavista arvoistamme. Me nimittäin haluamme olla rehellisen sinisilmäisiä ja toiminnallamme näyttää omaa luotettavuuttamme, mutta myös antaa luottamusta - niin sisäisesti kuin asiakkaidemmekin suuntaan. Kiltteyttä voisi helposti pitää heikkoutena tai ominaisuutena minkä johdosta on helposti vedätettävissä, mutta käytäntö on osoittanut tapamme kannattavaksi. Kulunut vuosi on jälleen ylittänyt odotuksemme ja tämä on ollut vahvin vuotemme koskaan! Konseptointimme etukäteisestä idearikkaudesta ja erityisesti hinnoittelumme selkeydestä olemme saaneet yksinomaan positiivista palautetta. Yhtälailla haluamme kuitenkin kiittää kaikkia asiakkaitamme koko vuoden ajalta!

videotuotanto+yritysvideo+helsinki+espoo+vantaa+tampere+uusimaa

Jouluun on toki vielä aikaa ja töitä paiskimme pyhiin asti, mutta aaton koittaessa on huojentavaa tietää, että vuosi on paketoitu kunnialla ja taas ollaan monia kokemuksia rikkaampana suuntaamassa vuoteen 2020. Mitä taas tulee alkavaan vuoteen, siellä tuleekin olemaan monia jännittäviä yllätyksiä, joista kerromme myöhemmin! <3

Ihanaa joulunodotusta ja adventtiaikaa ihan joka iikalle!


Terveisin:
Sami Sillman
ja koko muu Luomustudion väki

Muut kirjoitukset

Sinua saattaisi kiinnostaa myös...

Ohjevideoilla tehokkuutta asiakastukeen ja brändin vahvistamiseen - Case MoontalkOhjevideoilla tehokkuutta asiakastukeen ja brändin vahvistamiseen - Case Moontalk

Ohjevideoilla tehokkuutta asiakastukeen ja brändin vahvistamiseen - Case Moontalk

Kun asiakasmäärät kasvavat, myös tukipalvelun skaalautuvuus nousee keskiöön. Moontalk tunnisti tarpeen tarjota käyttäjilleen laadukasta ja helposti saavutettavaa tukea, joka osaltaan korvaa keskenään toistuvia yleisimpiä tukitilanteita Tätä lähdettiin ratkaisemaan ohjevideoiden avulla, joiden keskiössä oli kolme tavoitetta: Selkeys, brändinmukaisuus ja hyvä käyttökokemus.