Tässä blogi-kirjoituksessa kerromme, mitä tarvitaan massasta erottuvan, vaikuttavan ja tavoitteellisen mainoksen tekemiseen. Lukemalla tämän polveilevan ja luovasti rönsyilevän tekstin (siihen menee noin 5 min), olet todennäköisesti kyvykkäämpi suunnittelemaan yrityksenne markkinointia – ja ehkä osaat haastaa mainoskumppaninne näkemyksiä tavoitteisiinne sopivalla tavalla.

Video first
Kun kerrotaan tarinaa, video on ykkönen. Ja kun puhutaan vaikuttavasta mainonnasta, luovuus ja tarinankerronta on usein keskiössä. Mainostuotanto, jossa videon voima yhdistyy visuaalisen viestinnän elementteihin, edellyttää ennen kaikkea luovuutta. Tämä luovuus ei kuitenkaan ole itsetarkoitus. Sen tulee olla suunnattua ja sen tulee palvella vaikuttavuuden tavoittelua. Kun nämä elementit – luovuus, vaikuttavuus ja visuaalinen viestintä – kietoutuvat yhteen, markkinointi voi todella resonoida kohdeyleisönsä kanssa ja viedä viestiä eteenpäin. Miten tässä sitten onnistutaan?













Lopuksi
Noin, nyt olet viettänyt viitisen minuuttia mainonnan aakkosten parissa. Olikohan tämä teksti sellainen, joka antoi sinulle uusia ajatuksia? Ehkä tämä oli tuttua turinaa tai kenties olet kärkkäästi eri mieltä? Kerro se meille!

Ja hei! Tsekkaa tästä case-tarinamme vaikuttavan mainoskampanjan toteutuksesta!

Muut kirjoitukset

Sinua saattaisi kiinnostaa myös...

Ohjevideoilla tehokkuutta asiakastukeen ja brändin vahvistamiseen - Case MoontalkOhjevideoilla tehokkuutta asiakastukeen ja brändin vahvistamiseen - Case Moontalk

Ohjevideoilla tehokkuutta asiakastukeen ja brändin vahvistamiseen - Case Moontalk

Kun asiakasmäärät kasvavat, myös tukipalvelun skaalautuvuus nousee keskiöön. Moontalk tunnisti tarpeen tarjota käyttäjilleen laadukasta ja helposti saavutettavaa tukea, joka osaltaan korvaa keskenään toistuvia yleisimpiä tukitilanteita Tätä lähdettiin ratkaisemaan ohjevideoiden avulla, joiden keskiössä oli kolme tavoitetta: Selkeys, brändinmukaisuus ja hyvä käyttökokemus.